خوشتیپ های مشهور
بانك دانلود موبايل



خبرآنلاين: خوش تيپي با جيب خالي که نمي شود؛ هرچه پولدارتر، لباس ها هم گران تر. اين يعني که فوتباليست ها از مشتريان پر و پا قرص مارک هاي معروف هستند. اما فوتباليست ها يک ويژگي دارند که از جيب پرپول هم مهم تر است: شهرت. اين ويژگي آن قدر مهم است که “برند”هاي معروف نه تنها حاضرند پول نگيرند، که يک چيزي هم دستي مي دهند تا ستاره ها بيايند و براي شان تبليغ کنند. اين جا است که رابطه واقعي و پرسود فوتبال و مد شکل مي گيرد.

ديويد بکام

در دنياي تبليغات سال ها شماره يک بود – وهنوز هم هست- شايد از نظر فني بهتر از او زياد داشته باشيم، اما از نظر فتوژنيک هنوز يک سوپراستار تمام عيار است. “جورجو آرماني” سال ???? قرارداد ? ساله اي به ارزش ?? ميايون پوند با بکام امضا کرد تا از چهره او در در تبليغاتش روي بيلبوردها و مجله ها استفاده کند. اين اولين بار بود که ستاره انگليسي دردنياي مد و لباس يک قرارداد رسمي مي بست. جورجو آرماني -که يک طراح لباس ايتاليايي است- از وقتي بکام به کاليفرنيا رفته، با او دوست شده. به هر حال، با پايان اين قرارداد، بکام آن را تمديد نکرد چون مي خواست براي خودش کار کند. او همين چند ماه پيش با برند سوئدي “H & M” قرارداد بسته تا لباس هايي را که تيم خودش طراحي و توليد کرده اند، از طريق حدود ???? فروشگاه اين شرکت در ?? کشور دنيا به دست مردم برساند. به اين ترتيب، بکام براي دوران پس از فوتبال آماده مي شود.

کريستيانو رونالدو

البته آرماني با از دست دادن بکام درجا نزد. آن ها به سرعت سراغ کريستيانو رونالدو رفتند که از نظر تيپ به بکام پهلو مي زند و تازه از نظر فني هم يکي از ? بازيکن برتر دنيا است. خود رونالدو هم براي انتخاب لباس و کيف خيلي به مارک گوچي علاقه دارد و بارها با لباس هاي گوچي در خيابان ديده شده. علاوه بر اين، ستاره رئال مادريد به همراه خواهرش ? فروشگاه CR7 افتتاح کرده که در آن ها لباس هايي با مارک CR7 فروخته مي شوند. هر ? فروشگاه در پرتغال هستند، يکي در ليسبون و ديگري در ماديرا، زادگاه او.

 


 

ليونل مسي

رقابت مسي و رونالدو در دنياي مد هم ادامه دارد. رونالدو با جورجو آرماني کار مي کند و ليونل مسي با “دولچه و گابانا” قرارداد دارد. تمام درآمد ستاره آرژانتيني از اين قرارداد از طريق “بنياد مسي” به امور خيريه اختصاص پيدا مي کند.جالب اين جا است که رقابت فقط بين مسي و رونالدو نيست؛ بين جورجو آرماني و دومنيکو دولچه و استفانو گابانا هم هست. دولچه و گابانا از ???? اسپانسر ميلان است و آرماني طرفدار اينتر است.

جرارد پيکه

معمولا خبرهاي حاشيه اي بيش تر دور و بر مهاجم ها است و کمتر کسي به مدافعان اهميت مي دهد اما پيکه… هم يکي از بهترين مدافعان دنيا است و هم يکي از خبرسازترين ها. بعد از اين که ماجراي نامزدي او و شکيرا مدت ها عکسش را روي جلد روزنامه ها و مجله ها برد، حالا بازهم مي توان عکس پيکه را در مجلات پيدا کرد، اما اين بار در تبليغات لباس هاي شرکت “مانگو”. خط لباس هاي مردانه “مانگو”ج در ???? راه افتاد و زياد معروف نبود، تا اين که به فکر افتادند از شهرت پيکه استفاده کنند؛ و موفق هم بودند. مدافع بارسا مي گويد:” از ??، ?? سالگي مد را دنبال کرده ام. از آن خوشم مي آيد و به سليقه ام اعتماد دارم ولي وقتي در يک حرکتي به اين بزرگي شرکت مي کنم، مي گذارم کارشناسان به من مشاوره بدهند.”

زين الدين زيدان

هر چقدر که بازيکن خوبي بود، اصلا به او نمي آيد که “مد”باز باشد. به هر حل، Y-3، آديداس و يوجي ياماموتو با هم يک خط لباس راه انداخته اند و زيدان هم سفير آن ها شده:” قبلا ورزشکار بودم، حالا يک آدم ديگر هستم.” ستاره فرانسوي علاوه بر ياماموتو، با “لوييز ويتون” هم همکاري کرده. ويتون امسال تابستان برنامه مفصلي براي تبليغ لباس داشت و زيدان، پله و مارادونا در آن شرکت کردند:” نمي خواهم مدل شوم… از بچگي دوست داشتم با مارادونا و پله کار کنم. رويايم به حقيقت پيوست.” او همين طور گفت:” توي لباس هاي Y-3 حس خوبي دارم…دنبال آخرين ها نيستم، فقط دنبال چيزهايي مي گردم که دوست دارم.”

 


 

سايرين

استيو مک منمن، جيمي ردنپ، ديويد جيمز، جيسون مک آتير، استن کاليمور و رابي فاولر آن قدر درگير تيپ و مد و بستن قرارداد با برندهايي مثل تاپ من، هوگو باس و آرماني بودند که به اين گروه از بازيکنان ليورپول، لقب “اسپايس بويز” را داده بودند. تيري آنري در زمان بازي براي آرسنال، در دوره اي که در اوج بود، با برند آمريکايي “تامي” قرارداد داشت و ريو فرديناند، مدافع منچستر يونايتد، مجموعه کفش هاي “five” را بيرون داده. حتي دولچه و گابانا عکس تبليغاتي با حضور بازيکنان تيم ملي ايتاليا انداخته است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 399
بازدید کل : 226527
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1